Fredagsgym
Kort dag på jobbet idag eftersom jag roddar både lämning och hämtning på förskolan. Dessutom startade dagen med obligatoriska fredagsfrukosten. Är så mysigt med avdelningsfrukost som är som rena hotellfrullen och utbyta lite "vahänderihelgen"...