Januarimålet uppnått idag!!
Hade bestämt mig för att förlora 5 kg under januari.....och idag nådde jag det målet!!! Så skönt att ha förlorat 5 kg av mig. Nu är det bara att kämpa vidare och sätta nya små delmål att kämpa mot, för mig känns det för stort och svårt...