Orkeslös
Idag är min känsla i kroppen nedstämd. Har tränat som en dåre denna veckan visst maten har,inte varit jätte bra, men inga direkta uppenbara misstag utom möjligen muffinsen igår. Så iaf upp 0,6kg sedan i måndags. Har försökt analyser vad det ber...