Bra dag.
Allt ha gått bra idag. Jag har ätit det jag vill. Lite glass slank ner på kvällen. Har inte det minsta dåligt samvete över detta. Det var otroligt god. Jag njöt av att äta den. Det var dessutom mörk choklad så jag kunde inte äta speciellt mycket...