Godis är gott !!
Har haft en helg med många aktiviteter. Det har blivit promenad både lördag och söndag.
I går kväll hade vi några kompisar på besök . Det var jätte trevligt. Vi satt och tittade på melodifestivalen och planerade för påskafton.
Hade köpt hem lite godis och...