Måndag
Idag har jag börjat dagen på bästa möjliga sätt! Min sambo och jag åt frukost tillsammans, gick till gymmet och tränade. Sen gick jag med honom till jobbet (sammanlagt en promenad på 55 minuter fram och tillbaka). Underbart väder är det ute!
Vågen visade...