frustrerad
Jag har verkligen insett att det inte är maten som är mitt problem utan att det är bara sötsakerna. Jag äter inte mycket särskilt inte på dagen utan det på kvällen som jag blir sugen på sötsaker mest.. Så om jag lär mig att inte inte sötsaker...