Hoppsan
Godmorgon alla fina!
Skrev nyss in frukosten jag sitter och mumsar på och kom upp i över 400kcal. Ooops! Att ta lite yoghurt från sambons sockrade fruktvariant istället för min turkiska som är slut verkade straffa sig mer än väntat alltså, hm.....