Träningsfusk
Jag orkar inte träna idag. Både kroppen och knoppen bara skriker "neeeeeeej" och då orkar inte viljan stå emot. Jag har avbokat kvällens skivstångspass och tänker åka hem o njuta av en helkväll med min älskade sambo istället. Jag har lite ån...