Logg
Kanske lite tidigt att skriva den, men jag ska inte äta mer idag. Idag känns det riktigt hyffsat, suget börjar avta lite grann. Brunchen bestod av stekt fläsk och broccoli med ost, middagen som jag alldeles nyss ätit var Buffalo-wings och blomkålspur...