Dag 2 i mitt "nya" liv
Gårdagen gick alldeles utomordentligt bra måste jag få säga, kände absolut inget sug el behov av att äta mer än jag skulle, vet att det brukar vara så när man är supertaggad så jag hoppas jag kan stå emot nu när helgen kommer, som dessutom kom...