ajajaj....men idag startar jag nytt... igen!
ja, det gör ont i min hälsporre.... dessvärre får jag ge mig med löpning (med lite goda råd från vänner här) och satsa på GYMMET istället... i det lilla samhälle jag bor i finns nämligen ett gym som är `öppet` från 6-21 utan personal s...