Aj så ont i lederna
jag har idag. Jobbade 14 timmar igår varav hälften sittande och det är inte gott för mina leder. Lyckades smörja igång dem ändå med morgonlöpningen och nu är det någorlunda ok. Tvekade lite först att springa, men eftersom det kändes fint efter...