Sämsta dagen ever
Halvlek i matchen Barca-Bayern, passar på att blogga lite! Idag har verkligen varit en usel dag. Det började egentligen med att jag igår när jag skulle till gymmet körde till skolan istället och insåg att jag ju inte hade nåt barn i bilen att l...