Ikväll får jag stöd
Ikväll ska jag gå för andra gången till min terapigrupp för matmissbrukare, överätare, underätare, sockerberoende, emotionella ätare m fl. Veckan som passerat har varit bättre än tidigare veckor, så jag har gott hopp. Jag har inte plågats varj...