Blir bara tjockare och tjockare, men jag har iaf tränat!
Mogonen började tidigt med packning inför en heldag i Övik. Väl på tågstationen inser jag att det är SJ:s tåg och inte Norrtåg jag ska åka med (biljetten mongodyr att köpa på tåget). Självklart är biljettautomaten "out of order" och eftersom...