Hår i Tiramisun
Har precis avslutat en 30 dagar lång Paleo utmaning, har där med inte ätit söt saker på jätte länge. Igår när jag var på restaurang med pojkvännen så beställde jag in en Tiramisu, super god var den och jag åt långsamt och njöt! Tills jag up...