Livet är som en berg och dalbana ! M.m
Go kväll! Igår fick jag reda på att mitt CSN lånet blev beviljat,De kändes som en liten lättnad måste jag säga, Så håll nu timmarna bara att ja kommer in på kurserna! Jag ser väldigt mycket framemot att sätta mig vid skolbänken igen,Ska...