Dag arton, akt 2
Nu degar jag på kökssoffan, efter att ha gått stavgång längs med Vänern i 45 minuter. Å, vad det känns skönt så här efteråt. Vädret är gudomligt; sol på snö och is, ingen vind, knarr under skosulorna och kyla på kinderna. Kan det bli bätt...