Utfodring och snöskottning...
,,,sådär ja, då var jag av med dagens första snöskottning. Satan vad jobbigt det är men förhoppningsvis bränner man lite extra kalorier på det hela. That´s what keeps me going :-) Sedan har jag utfodrat alla djur...Dvs våra 5 katter, 300 skat...