Snö
*pew!* Äntligen är dagens promenad avklarad! Den var otroligt jobbig. Hela natten och morgonen har det snöat, så det blev jättemycket pulsande i snö, och så gled man runt himla mycket. Dessutom piskade vinden oss i ansiktet med snö. Lite omysigt.....