Ohejdad ätande ...
har jag ägnat mig åt idag. Jag fick ett av mina släng av "..nä, nu skiter jag i det här, nu äter jag hur mycket jag vill". Så, alltför mycket och dessutom vispgrädde till jordgubbarna efteråt. Vägde förståss ingenting och var som ett trotsigt...