söndagmorgon
jätteförkyld fortfarande så det blir inget jobb och promenad idag.. om jag orkar ta mig till affären är jag glad.. har sovit dåligt men ska iaf ta mig till duschen nu så jag kanske känner mig lite fräschare.. frukosten är intagen och vad resten...