lördag förmiddag och sjuk:)
nu har jag precis ätit lite frukost och mår inte alls bra. tror jag har feber men har ingen termometer.. kallvettas och snorig och jätte ont i halsen.. ingen kul dag alls..hade planerat ta en långpromenad efter lunch men det blir inget av det idag.. su...