Skön Lördag
Hej
Idag blev det en skön lördag med dammning av vardagsrummet. Rensade ut lite porslin. Läser i "Klubben för lyckliga slut" samt har målat början på två målningar och kollat på Jeopardy. Ikväll ska tvätta lite. Det är lite nyköpta kläder...