Falkenberg.
Blev riktigt gad i dag när mamma berättade att hon har hyrt rum hos en dam i Falkenbet så vi ska kunna gå och titta på frilufstearten synd nog spelar inte jojjo min älskling roll dag-Otto men han blir nog säkert bra som fotograf med vet ej vad han...