Bara att bita i hop
Har varit en bra dag i dag, blev 45 min promenad i de fina vädret och sedan blev de 25 min på crosstrainier. hade även tänkt att gå och gymma men tiden räckte inte till dock. men i morgon är de nya tag. i morgon är de även vägnings dag, hoppas p...