Påskafton!
Sol idag igen :D Jag har jobbigt med väderomslag, helst med tung, fuktig luft. Igår på em kom en stor front pressande från havet och det slår alltid ut mig. Det finns inget jag kan göra, än att lägga mig och vila då. Idag ska två danskompisar til...