Träningsvärk!
Godmorgon :) Idag när man klev upp ur sängen och insåg vilken träningsvärk man hade! träningen i går gick bättre än väntat. Blev 1,5 h på gymmet, var riktigt skönt när de var klart men fy fan vad jobbigt. men de är de värt så otroligt sk...