Måndag och ny vecka
Helgen har gått superbra, mycket kanske beror på att jag jobbat och därmed inte haft möjlighet att snoka i skafferiet hela dagarna :) Har fått äta grönsaker till mina proteiner både lördag och söndag och som jag har njutit, underbart. Nu bö...