jobbet levererar:-)
det är verkligen en härlig arbetsplats jag har kommit till:-) kollegorna är helt underbara! jag hade verkligen inte ha behövt vara nervös:-) dock är medelåldern på kollegorna runt 50 så jag är lika gamla som deras barn ungefär;-) hehe när ja s...