uppp tidigt
så blir det när man blir tidigt trött, snart städat halvvägs sen tvättstugan för att avsluta med en promenad, mat får bli något gott, får se vad jag har i gömmorna har säkert gått upp sen begravningen inte vägt mig efter det bara att lunka...