Ångest!
Så jä*la dumt gjort av mig...ätit typ sjukt mycket vindruvor! Jag kunde verkligen inte sluta. Nu kommer jag säkert vara helt uppsvälld till imorgon...och jag som skulle vara fin. SUCK. Blir så trött på mig själv. Skönt att det inte var godis bara...
Uu nu...