Hej dagboken
Jag är fortfarande på topp när det gäller peppad. Jag ger gärnet nu ska ni veta. Imorse var det spinning 45, innan dess körde jag på crosstrainern i 10 minuter och 10 minuter på roddmaskinen. Brände nog ca 650 kcal under det passet. Och det kändes.
Vågen...