Det kostar att ligga på topp..
Ja då var den helgen avklarad..
Jag var rädd att jag inte skulle fixa den med att hålla mig på mattan..Vilket jag inte gjorde..
Jag misslyckades kapitalt..
Så nu har jag erkänt och biktat mig klart, så nu tänker jag inte älta det mer.
Det var...