Tandläkaren!
Detta hemska otyg. Gick inte att undvika, hade bitit sönder en lagning så det var bara till att gilla läget och gå. På arbetstid blev det eftersom det som vanligt inte fanns några tider. Skulle kommit in 10.40, fick komma in 11.30. Åh vilket s...