29 april.
Gick upp vid 08 tiden och åt en macka, grovt bröd såklart. :) Med en massa kaviar! Det blev inget mellanmål så tog extra mycket sallad till lunchen som fick bli opanerad, stekt strömming och ja, en stor sallad. För ett år sen kunde jag inte tänk...