Jahaja
SYNDEN straffar sej heter det ju...vägningsdag och mitt fuskande senaste dagarna visar sej genom stillestånd på vågen...fusk med en muffins i Måndagskväll och Semla i Tisdags resulterade i zero viktförändring...men men bara att lämna det bakom mej...